نرم افزار تقویم دسکتاپی شمیم یار 92(پرطرفدار ترین تقویم مذهبی)
مجتمع آموزشی مهاد
مدارس غیر دولتی مهاد
درباره وبلاگ


به وبلاگ مجتمع آموزشی مدارس مهادخوش آمدید

داستانهاى بحارالانوار را در واقع بايد جز خواندنى ترين و آموزنده ترين بخش هاى كتاب ارزشمند و معتبر بحارالانوار علامه بزرگوار مجلسى قلمداد نمود.  محتواى معنوى و علمى كتاب به راستى تداعى گر معناى عميق نام آن ((درياهاى نور)) است. علامه مجلسى جامع علوم اسلامى بود و در تفسير، حديث ، فقه ، اصول تاريخ ، رجال و درايه سرآمد روزگار خود محسوب مى گشت . داستانهاى اين مجموعه در سه بخش تدوين گرديده است : بخش نخست به داستانها و روايت هاى مربوط به چهارده معصوم عليه اختصاص دارد. بخش دوم با عنوان معاصرين چهارده معصوم عليهم السلام نكته ها و گفته ها مى باشد. پيامبران عليهم السلام و امتهاى گذشته نيز عنوان بخش سوم كتاب را تشكيل مى دهد

تقویم شمیم یار به عنوان اولین نرم افزار تقویم کاملاً مذهبی دسکتاپی در فضای مجازی ، توسط انجمن گفتگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی با محتوایی جامع و مفید طراحی و به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفت.
با استقبال گسترده و چشمگیر کاربران فضای سایبری ، حدود 200 هزار نسخه از این تقویم زیبا و کارآمد فقط از طریق سایت انجمن گفتگوی دینی دانلود گردید.همچنین اکثر سایتهای مهم دانلود نرم افزار و همچنین سایتها ، وبلاگها و فرومهای دینی و مذهبی اقدام به انتشار این نرم افزار نمودند.
لذا بر آن شدیم تا برای سال 1392 شمسی ، ضمن تلاش گسترده و استفاده از نیروهای متخصص و به کارگیری دانش کارشناسان فنی و دینی، تقویمی با محتوای جامع تر ، مفیدتر و با امکانات ویژه در اختیار علاقمندان قرار دهیم.

 پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

دریافت فایل برنامه ( 11.53 مگابایت )

http://rasekhoon.net/software/download/552753/تقویم-دسکتاپی-شمیم-یار-92-(-پرطرفدار-ترین-تقویم-مذهبی-)/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 29360
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1